Erhvervsrengøring

Din totalleverandør af rengøringsydelser – ingen opgaver er for små eller store…! Vor motto: “Kontrol er godt – tillid er bedre!“ . Vore kunder viser os tillid – vi klarer kontrollen…!


ABCare Danmark ApS er din professionelle samarbejdspartner inden for erhvervsrengøring af enhver art på hele Sjælland.


DAGLIG RENGØRING

– Kontorrengøring
– Hovedrengøring
– Specialrengøring
– Rens og vask
– Planteservice



VINDUESPOLERING

– Abonnementsservice
– Facaderens
– Vinterservice



HÅNDVÆRKERRENGØRING

– Erhvervsmæglere
– Boligselskaber
– Andelsforeninger
– Nybyg
– Renovering



TÆPPERENS, MÅTTE- OG LINNEDSERVICE

– Abonnementsservice
– Vaskeriservice
– Damprens
– Pletrens
– Gardin- og persiennerens



IT-, TELE- OG COMPUTERRENS

– Rengøring af serverrum
– Rens af IT-udstyr
– Rens af tele-udstyr
– Automatisk dokumentation til forsikringsselskaber



FORBRUGSVARER

– Bredt sortiment
– Fokus på bæredygtighed
– Hygiejneartikler
– Drikkevarer
– Engangsservice


Aftalt kvalitet til aftalt tid

GOD RENGØRING ER IKKE EN SELVFØLGE


Erhvervsrengøring
ABCare Danmark ApS tager rengøring i høj kvalitet alvorligt. Hos hver kunde udvikles der en individuel rengøringsplan til vore assistenter, som nøje beskriver opgaverne, og hvordan disse skal løses i løbet af perioden. Således får kunden sikkerhed for, at modtage de ydelser, som er aftalt.

Vores teknologiske kontrolsystem gør det overskueligt for assistenten selv at kontrollere, at alle arbejdsopgaver er klaret korrekt og selv sørge for, at fejl og forglemmelser rettes. Ydermere kan kunden følge med i rengøringsarbejdet og kontrollere, at den aftalte kvalitet leveres.​

Egenkontrol og kvalitetsrapport

Vore assistenter udfylder løbende egenkontrolskemaer, der bruges som et værktøj til at sikre, at den planlagte erhvervsrengøring bliver udført. Formålet med egenkontrollen er også, at assistenten får mulighed for selv at opdage fejl, når de måtte blive konstateret.

Optimering af samarbejde via driftslederen

Kundens tilknyttede driftsleder besøger pladsen ugentligt med henblik på at supportere personalet samt optimere samarbejdet med kunden. Driftslederen gennemgår kontrolskemaerne og taler med kundens kontaktperson. Målet med dette besøg er altså både kvalitetssikring af det udførte arbejde samt dialog med kunden for at optimere samarbejdet.

Hos ABCare Danmark ApS laver vi uden tvivl fejl, men til gengæld er vi altid tilgængelige og søger konstant at optimere vore procedurer i samarbejde med personalet, således at vi ikke begår den samme fejl to gange. Denne lean politik gennemsyrer vores virksomhed, da vi har stor respekt for vort personale og dermed vore kunder.




Sådan gør vi…!

HVORFOR VÆLGE ABCare Danmark ApS?


  • Én leverandør – én faktura – én kontaktperson
  • Fleksibel serviceløsning
  • Fokus på medarbejderudvikling
  • Hensyn til miljø og arbejdsmiljø
  • Ensartet service året rundt
  • Kvalitetssikringssystem
  • Professionel sparringspartner

LÆS MERE

VI TILBYDER


DOWNLOAD SEKTION

SERVICEBROCHURE


KONTAKT OS

Tlf: +45 4343 6323
Mail: info@abcaredanmark.dk

Twitter

@ABCareDanmark - 6 år

ABCare Danmarks nye hjemmeside er nu i luften :)

Kontakt os

Ejby Industrivej 2
DK-2600 Glostrup
+45 4343 6323
info@abcaredanmark.dk